کفاشیان: نتیجه دربی را بگویم، مزه آن از بین می‌رود!/ کفگیرمان ته دیگ خورده است
مرتبط با موضوع ( <-CategoryName-> ) | تاريخ ارسال مطلب : 15 / 6 / 1392

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کی‌روش می‌خواهد بازیکنان را در اختیار داشته باشد، عنوان کرد: کی‌روش می‌گوید نمی‌خواهم درجام جهانی زنگ تفریح باشم و همه از این موضوع خوشحال باشند که ایران با آنها همگروه است اما از طرفی باشگاه‌ها می‌گویند اگر بازیکنانشان نباشند نمی‌توانند در مسابقه شرکت کنند.این مسئله باید در جلسه با باشگاه‌ها و سازمان لیگ حل شود.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست با تشکیل یک کمیته این مسائل مورد بررسی قرار بگیرد، اظهار داشت: بهترین مدیران اعضای هیئت رئیسه لیگ هستند، باید جلسه برگزار کنیم اما بهترین کار تفاهم است. اگر انتظارات از باشگاه‌ها را کمتر کنیم و اولویت را به تیم ملی بدهیم دیگر بهانه‌ای دست کی‌روش نخواهد بود.

*کی‌روش اکنون یکی از اعضای فدراسیون است

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه کی‌روش گفته نمی‌خواهم مانند ایویچ حذف شوم، گفت: خودم این حرف را از زبان کی‌روش نشنیدم حتی بحث این بود که بعد از جام جهانی هم او با ما باشد. قهر و آشتی‌ها وجود دارد اما کی‌روش تا آخر جام جهانی با ما خواهد بود.او اکنون یکی از اعضای فدراسیون است. وقتی می‌بیند محدودیت داریم توقعاتش را پایین می‌آورد. روز گذشته که نزد صالحی رفتیم کی‌روش گفت: من آمده‌ام بجنگم حتی با پرتغال که کشور خودم است. خودم را ایرانی می‌دانم و اگر ایران موفق شود خوشحال می‌شوم.

کفاشیان درباره بحث‌های بین تاج و کی‌روش اظهار داشت: تاج کمک می‌کند تا هماهنگی‌ها انجام شود، او مدتی مدیر تیم‌های ملی بوده و کی‌روش هم زود عصبانی می‌شود. تاج مشکلی ندارد اما کی‌روش ناراحت بود که این مسائل هم حل می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چند درصد موضوع جذب بازیکنان در تیم ملی حل شود عنوان کرد: جلسات با مدیران باشگاه‌ها خواهیم داشت این موضوع قابل حل است چون آنها هم دوست دارند تیم ملی موفق شود اما ما هم باید توقعاتمان را از باشگاه کمتر کنیم.نمی‌توانیم به باشگاهها زور بگوییم، الان بهترین کار تفاهم است.

*چرت زدن کی‌روش در ورزشگاه یعنی ناراضی بودن از مسابقات

وی درباره اینکه میزان دوندگی بازیکنان ما خیلی کم است و همسطح کشورهای دیگر نیست، خاطر نشان کرد: وقتی می‌بینید کی‌روش اواسط یک مسابقه می‌رود یا چرت می‌زند یعنی ناراضی است باید مدت زمان زیادی روی بدنسازی و تکنیک بازیکنان کار شود. کی‌روش می‌گوید اگر در باشگاه‌های اروپایی بودم مشکلی از نظر بدنسازی نداشتم.

کفاشیان درباره جذب اسپانسر گفت: 3-4 کمپانی وجود دارند، هفته آینده تصمیم نهایی را می‌گیریم. همه آنها داخلی هستند و یکی از اسپانسرها مشترک داخلی و خارجی است. این اسپانسرها یک سوم یا یک چهارم هزینه‌های ما را تامین می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره نتیجه دربی هم گفت: اگر نتیجه را بگویم مزه مسابقه از بین می‌رود و کسی به ورزشگاه نمی‌رود.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که چرا از بخش خصوصی برای برگزاری اردوهای تیم ملی کمک نمی‌گیرید اظهار داشت: اسپانسرهای بزرگ در دنیا نیاز به تبلیغات ندارند، بنز حامی تیم ملی آلمان می‌شود و هیوندا حامی کره. تیم ملی ما هم باید یک حامی داشته باشد و آن حامی افتخار کند که به تیم ملی کمک می‌گیرد ما پولی نمی‌خواهیم شاید اندازه یک آپارتمان در شمال تهران باشد.هدایتی کمک‌هایی کرده که قابل تقدیر است اما مشکل ما با این کمک‌ها حل نمی‌شود. صالحی گفت، روحانی ماموریت ویژه داده که از تیم ملی فوتبال حمایت کند.

کفاشیان در پایان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید، در جام جهانی چه نتیجه‌ای بگیریم، گفت: خیلی‌ها فکر می‌کردند در سه بازی آخر نتیجه خوبی کسب نکنیم اما بهترین نتیجه را گرفتیم. فکر می‌کنم در جام جهانی هم نتیجه خوبی بگیریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده پست: alireza


این قالب بطور اختصاصی توسط BOLD برای Sport Agency طراحی شده است
تمامی حقوق مطالب مندرج در وبلاگ برای Sport Agency محفوظ است